Ofte stilte spørsmål

Er informasjonen min trygg hos Lifeplanner?

Ja, vi strekker oss langt for å sikre at dine data er trygge hos oss. Vi har pålogging med BankID, og vi gjennomfører jevnlig sikkerhetstester utført av velrennomerte sikkerhetsselskaper. Vi lagrer informasjonen din i et trygt datasenter i Skandinavia. Systemet vårt er bygget på en slik måte at ingen andre enn deg kan se informasjonen du lagrer, med mindre du selv velger å dele den. Brukernes personvern er vår høyeste prioritet. Du kan lese mer om vår sikkerhet her: https://lifeplanner.no/sikkerhet/

Hva skjer etter gratisperioden?

Etter gratisperioden vil det bli trukket betaling, dersom du har oppgitt betalingskort. Har du ikke oppgitt betalingskort, vil vi kontakte deg angående betalingsinformasjon når prøveperioden din nærmer seg slutten. Du kan betale med alle vanlige kredittkort (VISA og MasterCard), og du kan også når som helst si opp din digitale safe.

Kan jeg dele min informasjon med andre?

Ja, du kan dele det du legger inn i safen med noen. Du bestemmer selv hvem du vil dele med; familie, venner eller andre. Du bestemmer også hvilken informasjon du vil dele med den enkelte. Dersom den du ønsker å dele med ikke har sin egen digitale safe, vil det bli opprettet en gratis gjestebruker for personen.

Kan jeg opprette Lifeplanner konto for mine barn?

Foreløpig er Lifeplanner forbeholdt personer over 18 år, men vi håper å kunne tilby Lifeplanner for barn på et senere tidspunkt. Årsaken er at det er egne krav til fullmakter fra foresatte når man skal lage en slik konto for barn som lagrer informasjon.

Hva skjer med safen min dersom jeg går bort?

Dersom noe skulle skje med deg og betalingen til din Lifeplanner-konto stopper opp, vil kontoen beholdes i en fryst tilstand i minst 12 måneder. De du har delt safen din med, vil dermed ha tilgang til all informasjon som er der i denne perioden. Får vi forespørsel om å beholde safen enda lenger, gjør vi det! Du bør altså dele safen din med noen mens du er frisk og rask, slik at de har tilgang i ettertid også.

Hvilke filtyper kan jeg laste opp?

Filtyper som støttes er PDF, Word (.docx, .doc, .docm), Excel (.xlsm, .xlsx, .xls), bildefiler (.jpg, .jpeg, .png,), PowerPoint (.ppt, .pptx) .pages, .key, .numbers, .txt og .csv. Støtte for flere filtyper kommer løpende.

Hvilke betalingsløsninger godtar Lifeplanner?

Hos Lifeplanner kan du betale med både Visa og Mastercard. Vi arbeider med å få på plass flere betalingsløsninger.

Hva skjer med informasjonen min dersom jeg sier opp safen?

Hos oss har du full eierskap til dine data, og det skal være enkelt for deg å avslutte kundeforholdet. På profilen din inne i safen (samme sted som du sier opp abonnementet), finner du derfor en knapp som lar deg laste ned alle filene du har lastet opp. De blir lagt i en zippet mappe, som tar mindre plass på din datamaskin. Slik kan du enkelt si opp safen, uten å miste all informasjonen din. Når du har sagt opp abonnementet, blir nemlig alle dine data slettet fra safen.

Kom i kontakt
Våre kontorer
Lars Hilles gate 30
5008 Bergen
Nedre Vollgate 3
0158 Oslo
Telefon
(+47) 479 18 045
Er informasjonen min trygg hos Lifeplanner?

Ja, vi strekker oss langt for å sikre at dine data er trygge hos oss. Vi har pålogging med BankID, og vi gjennomfører jevnlig sikkerhetstester utført av velrennomerte sikkerhetsselskaper. Vi lagrer informasjonen din i et trygt datasenter i Skandinavia.Systemet vårt er bygget på en slik måte at ingen andre enn deg kan se  informasjonen du lagrer, med mindre du selv velger å dele den. Brukernes personvern er vår høyeste prioritet.Du kan lese mer om vår sikkerhet her: https://lifeplanner.no/sikkerhet/

Hva skjer etter gratisperioden?

Etter gratisperioden vil det bli trukket betaling, dersom du har oppgitt betalingskort. Har du ikke oppgitt betalingskort, vil vi kontakte deg angående betalingsinformasjon når prøveperioden din nærmer seg slutten. Du kan betale med alle vanlige kredittkort (VISA og MasterCard), og du kan også når som helst si opp din digitale safe.

Kan jeg dele min informasjon med andre?

Ja, du kan dele det du legger inn i safen med noen. Du bestemmer selv hvem du vil dele med; familie, venner eller andre. Du bestemmer også hvilken informasjon du vil dele med den enkelte. Dersom den du ønsker å dele med ikke har sin egen digitale safe, vil det bli opprettet en gratis gjestebruker for personen.

Kan jeg opprette Lifeplanner konto for mine barn?

Foreløpig er Lifeplanner forbeholdt personer over 18 år, men vi håper å kunne tilby Lifeplanner for barn på et senere tidspunkt. Årsaken er at det er egne krav til fullmakter fra foresatte når man skal lage en slik konto for barn som lagrer informasjon.

Hva skjer med safen min dersom jeg går bort?

Dersom noe skulle skje med deg og betalingen til din Lifeplanner-konto stopper opp, vil kontoen beholdes i en fryst tilstand i minst 12 måneder. De du har delt safen din med, vil dermed ha tilgang til all informasjon som er der i denne perioden. Får vi forespørsel om å beholde safen enda lenger, gjør vi det! Du bør altså dele safen din med noen mens du er frisk og rask, slik at de har tilgang i ettertid også.

Hvilke filtyper kan jeg laste opp?

Filtyper som støttes er PDF, Word (.docx, .doc, .docm), Excel (.xlsm, .xlsx, .xls), bildefiler (.jpg, .jpeg, .png,), PowerPoint (.ppt, .pptx) .pages, .key, .numbers, .txt og .csv.Støtte for flere filtyper kommer løpende.

Hvilke betalingsløsninger godtar Lifeplanner?

Hos Lifeplanner kan du betale med både Visa og Mastercard. Vi arbeider med å få på plass flere betalingsløsninger.

Hva skjer med informasjonen min dersom jeg sier opp safen?

Hos oss har du full eierskap til dine data, og det skal være enkelt for deg å avslutte kundeforholdet. På profilen din inne i safen (samme sted som du sier opp abonnementet), finner du derfor en knapp som lar deg laste ned alle filene du har lastet opp. De blir lagt i en zippet mappe, som tar mindre plass på din datamaskin. Slik kan du enkelt si opp safen, uten å miste all informasjonen din. Når du har sagt opp abonnementet, blir nemlig alle dine data slettet fra safen.

Er informasjonen min trygg hos Lifeplanner?

Ja, vi strekker oss langt for å sikre at dine data er trygge hos oss. Vi har pålogging med BankID, og vi gjennomfører jevnlig sikkerhetstester utført av velrennomerte sikkerhetsselskaper. Vi lagrer informasjonen din i et trygt datasenter i Skandinavia.Systemet vårt er bygget på en slik måte at ingen andre enn deg kan se  informasjonen du lagrer, med mindre du selv velger å dele den. Brukernes personvern er vår høyeste prioritet.Du kan lese mer om vår sikkerhet her: https://lifeplanner.no/sikkerhet/

Hva skjer etter gratisperioden?

Etter gratisperioden vil det bli trukket betaling, dersom du har oppgitt betalingskort. Har du ikke oppgitt betalingskort, vil vi kontakte deg angående betalingsinformasjon når prøveperioden din nærmer seg slutten. Du kan betale med alle vanlige kredittkort (VISA og MasterCard), og du kan også når som helst si opp din digitale safe.

Kan jeg dele min informasjon med andre?

Ja, du kan dele det du legger inn i safen med noen. Du bestemmer selv hvem du vil dele med; familie, venner eller andre. Du bestemmer også hvilken informasjon du vil dele med den enkelte. Dersom den du ønsker å dele med ikke har sin egen digitale safe, vil det bli opprettet en gratis gjestebruker for personen.

Kan jeg opprette Lifeplanner konto for mine barn?

Foreløpig er Lifeplanner forbeholdt personer over 18 år, men vi håper å kunne tilby Lifeplanner for barn på et senere tidspunkt. Årsaken er at det er egne krav til fullmakter fra foresatte når man skal lage en slik konto for barn som lagrer informasjon.

Hva skjer med safen min dersom jeg går bort?

Dersom noe skulle skje med deg og betalingen til din Lifeplanner-konto stopper opp, vil kontoen beholdes i en fryst tilstand i minst 12 måneder. De du har delt safen din med, vil dermed ha tilgang til all informasjon som er der i denne perioden. Får vi forespørsel om å beholde safen enda lenger, gjør vi det! Du bør altså dele safen din med noen mens du er frisk og rask, slik at de har tilgang i ettertid også.

Hvilke filtyper kan jeg laste opp?

Filtyper som støttes er PDF, Word (.docx, .doc, .docm), Excel (.xlsm, .xlsx, .xls), bildefiler (.jpg, .jpeg, .png,), PowerPoint (.ppt, .pptx) .pages, .key, .numbers, .txt og .csv.Støtte for flere filtyper kommer løpende.

Hvilke betalingsløsninger godtar Lifeplanner?

Hos Lifeplanner kan du betale med både Visa og Mastercard. Vi arbeider med å få på plass flere betalingsløsninger.

Hva skjer med informasjonen min dersom jeg sier opp safen?

Hos oss har du full eierskap til dine data, og det skal være enkelt for deg å avslutte kundeforholdet. På profilen din inne i safen (samme sted som du sier opp abonnementet), finner du derfor en knapp som lar deg laste ned alle filene du har lastet opp. De blir lagt i en zippet mappe, som tar mindre plass på din datamaskin. Slik kan du enkelt si opp safen, uten å miste all informasjonen din. Når du har sagt opp abonnementet, blir nemlig alle dine data slettet fra safen.