Slik fungerer det

1
Din nære har kjøpt en safe til seg – gitt en safe til deg

I hele november får alle kunder som kjøper en digital safe, gi bort en digital safe til noen de er glad i. Derfor har du fått en digital safe!

2
Du får ett år gratis

Som mottaker av safen, får du et helt år gratis. Det er ingen binding, og du legger ikke inn noe betalingsinformasjon. Du kan avslutte safen din når som helst, dersom du ikke ønsker å benytte deg av den. Du logger rett inn i safen med BankID.

3
Forbered deg på livet

Ta vare på informasjon inni Lifeplanner, slik at du er forberedt på alle livets hendelser. Du kan også dele informasjonen med de du har nært!

Check list

Safen har et rom for hele familien

Legg til dine nærmeste i et eget rom, og ta vare på informasjon om deg selv og dine.

Få en tidslinje over store hendelser, som giftemål eller flytting. 

Finn alt du eier og leier

Sikre all informasjon eller dokumentasjon om eiendom og eiendeler.

Få tips om hvordan du sikrer alt du eier, og hvilke dokumenter du bør ta vare på.

Check list
Check list

Ha kontroll på alt juridisk

Ha orden på kontrakter og dokumenter for alle livets hendelser.

Få innsikt i hvordan du holder kontraktene dine gyldige.

Økonomi og forsikring

Rommet gir deg en total oversikt over dine kontoer, investeringer og forsikringer.

Få råd om sparing, pensjon og økonomi fra vår partner Norsk Familieøkonomi.

Check list

Ta vare på minner og historier

Kanskje de du er glad i hadde satt pris på at minnene dine ikke går tapt? I safen kan du skrive ned gode historier eller familieinformasjon som bør sikres.

Logg inn i safen din

Husk å del informasjon med de du er glad i

Lifeplanner lar deg trygt dele de ulike rommene med de du ønsker. Hvis noe skulle skje har de alltid tilgang til din viktigste informasjon – hvor som helst, og når som helst.

Logg inn i safen din

Ofte stilte spørsmål

Er informasjonen min trygg hos Lifeplanner?

Ja, vi strekker oss langt for å sikre at dine data er trygge hos oss. Vi har pålogging med BankID, og vi gjennomfører jevnlig sikkerhetstester utført av velrennomerte sikkerhetsselskaper. Vi lagrer informasjonen din i et trygt datasenter i Skandinavia. Systemet vårt er bygget på en slik måte at ingen andre enn deg kan se informasjonen du lagrer, med mindre du selv velger å dele den. Brukernes personvern er vår høyeste prioritet. Du kan lese mer om vår sikkerhet her: https://lifeplanner.no/sikkerhet/

Hva skjer etter mitt gratis år?

Etter ett år er gått, kan du velge om du ønsker å fortsette med safen din eller avslutte den. Ønsker du å fortsette, kan du velge mellom abonnementene som er tilgjengelig. Ønsker du å avslutte safen din, kan du enkelt laste ned alt innholdet som du har lastet opp ved hjelp av et tastetrykk! Det skal være enkelt å eie sine egne data, og hos Lifeplanner er det også enkelt å flytte dataene til en annen tjeneste dersom du ikke ønsker å benytte deg av den digitale safen. Du kan lese våre fullstendige kampanjevilkår her.

Kan jeg dele min informasjon med andre?

Ja, du kan dele det du legger inn i safen med noen. Du bestemmer selv hvem du vil dele med; familie, venner eller andre. Du bestemmer også hvilken informasjon du vil dele med den enkelte. Dersom den du ønsker å dele med ikke har sin egen digitale safe, vil det bli opprettet en gratis gjestebruker for personen.

Hvilke filtyper kan jeg laste opp?

Filtyper som støttes er PDF, Word (.docx, .doc, .docm), Excel (.xlsm, .xlsx, .xls), bildefiler (.jpg, .jpeg, .png,), PowerPoint (.ppt, .pptx) .pages, .key, .numbers, .txt og .csv. Støtte for flere filtyper kommer løpende.

Kom i kontakt
Vårt kontor
Lars Hilles gate 30
5008 Bergen
Telefon
(+47) 479 18 045
Er informasjonen min trygg hos Lifeplanner?

Ja, vi strekker oss langt for å sikre at dine data er trygge hos oss. Vi har pålogging med BankID, og vi gjennomfører jevnlig sikkerhetstester utført av velrennomerte sikkerhetsselskaper. Vi lagrer informasjonen din i et trygt datasenter i Skandinavia.Systemet vårt er bygget på en slik måte at ingen andre enn deg kan se  informasjonen du lagrer, med mindre du selv velger å dele den. Brukernes personvern er vår høyeste prioritet.Du kan lese mer om vår sikkerhet her: https://lifeplanner.no/sikkerhet/

Hva skjer etter gratisperioden?

Etter gratisperioden vil det bli trukket betaling, dersom du har oppgitt betalingskort. Har du ikke oppgitt betalingskort, vil vi kontakte deg angående betalingsinformasjon når prøveperioden din nærmer seg slutten. Du kan betale med alle vanlige kredittkort (VISA og MasterCard), og du kan også når som helst si opp din digitale safe.

Kan jeg dele min informasjon med andre?

Ja, du kan dele det du legger inn i safen med noen. Du bestemmer selv hvem du vil dele med; familie, venner eller andre. Du bestemmer også hvilken informasjon du vil dele med den enkelte. Dersom den du ønsker å dele med ikke har sin egen digitale safe, vil det bli opprettet en gratis gjestebruker for personen.

Kan jeg opprette Lifeplanner konto for mine barn?

Foreløpig er Lifeplanner forbeholdt personer over 18 år, men vi håper å kunne tilby Lifeplanner for barn på et senere tidspunkt. Årsaken er at det er egne krav til fullmakter fra foresatte når man skal lage en slik konto for barn som lagrer informasjon.

Hva skjer med safen min dersom jeg går bort?

Dersom noe skulle skje med deg og betalingen til din Lifeplanner-konto stopper opp, vil kontoen beholdes i en fryst tilstand i minst 12 måneder. De du har delt safen din med, vil dermed ha tilgang til all informasjon som er der i denne perioden. Får vi forespørsel om å beholde safen enda lenger, gjør vi det! Du bør altså dele safen din med noen mens du er frisk og rask, slik at de har tilgang i ettertid også.

Hvilke filtyper kan jeg laste opp?

Filtyper som støttes er PDF, Word (.docx, .doc, .docm), Excel (.xlsm, .xlsx, .xls), bildefiler (.jpg, .jpeg, .png,), PowerPoint (.ppt, .pptx) .pages, .key, .numbers, .txt og .csv.Støtte for flere filtyper kommer løpende.

Hvilke betalingsløsninger godtar Lifeplanner?

Hos Lifeplanner kan du betale med både Visa og Mastercard. Vi arbeider med å få på plass flere betalingsløsninger.

Hva skjer med informasjonen min dersom jeg sier opp safen?

Hos oss har du full eierskap til dine data, og det skal være enkelt for deg å avslutte kundeforholdet. På profilen din inne i safen (samme sted som du sier opp abonnementet), finner du derfor en knapp som lar deg laste ned alle filene du har lastet opp. De blir lagt i en zippet mappe, som tar mindre plass på din datamaskin. Slik kan du enkelt si opp safen, uten å miste all informasjonen din. Når du har sagt opp abonnementet, blir nemlig alle dine data slettet fra safen.

Er informasjonen min trygg hos Lifeplanner?

Ja, vi strekker oss langt for å sikre at dine data er trygge hos oss. Vi har pålogging med BankID, og vi gjennomfører jevnlig sikkerhetstester utført av velrennomerte sikkerhetsselskaper. Vi lagrer informasjonen din i et trygt datasenter i Skandinavia.Systemet vårt er bygget på en slik måte at ingen andre enn deg kan se  informasjonen du lagrer, med mindre du selv velger å dele den. Brukernes personvern er vår høyeste prioritet.Du kan lese mer om vår sikkerhet her: https://lifeplanner.no/sikkerhet/

Hva skjer etter gratisperioden?

Etter gratisperioden vil det bli trukket betaling, dersom du har oppgitt betalingskort. Har du ikke oppgitt betalingskort, vil vi kontakte deg angående betalingsinformasjon når prøveperioden din nærmer seg slutten. Du kan betale med alle vanlige kredittkort (VISA og MasterCard), og du kan også når som helst si opp din digitale safe.

Kan jeg dele min informasjon med andre?

Ja, du kan dele det du legger inn i safen med noen. Du bestemmer selv hvem du vil dele med; familie, venner eller andre. Du bestemmer også hvilken informasjon du vil dele med den enkelte. Dersom den du ønsker å dele med ikke har sin egen digitale safe, vil det bli opprettet en gratis gjestebruker for personen.

Kan jeg opprette Lifeplanner konto for mine barn?

Foreløpig er Lifeplanner forbeholdt personer over 18 år, men vi håper å kunne tilby Lifeplanner for barn på et senere tidspunkt. Årsaken er at det er egne krav til fullmakter fra foresatte når man skal lage en slik konto for barn som lagrer informasjon.

Hva skjer med safen min dersom jeg går bort?

Dersom noe skulle skje med deg og betalingen til din Lifeplanner-konto stopper opp, vil kontoen beholdes i en fryst tilstand i minst 12 måneder. De du har delt safen din med, vil dermed ha tilgang til all informasjon som er der i denne perioden. Får vi forespørsel om å beholde safen enda lenger, gjør vi det! Du bør altså dele safen din med noen mens du er frisk og rask, slik at de har tilgang i ettertid også.

Hvilke filtyper kan jeg laste opp?

Filtyper som støttes er PDF, Word (.docx, .doc, .docm), Excel (.xlsm, .xlsx, .xls), bildefiler (.jpg, .jpeg, .png,), PowerPoint (.ppt, .pptx) .pages, .key, .numbers, .txt og .csv.Støtte for flere filtyper kommer løpende.

Hvilke betalingsløsninger godtar Lifeplanner?

Hos Lifeplanner kan du betale med både Visa og Mastercard. Vi arbeider med å få på plass flere betalingsløsninger.

Hva skjer med informasjonen min dersom jeg sier opp safen?

Hos oss har du full eierskap til dine data, og det skal være enkelt for deg å avslutte kundeforholdet. På profilen din inne i safen (samme sted som du sier opp abonnementet), finner du derfor en knapp som lar deg laste ned alle filene du har lastet opp. De blir lagt i en zippet mappe, som tar mindre plass på din datamaskin. Slik kan du enkelt si opp safen, uten å miste all informasjonen din. Når du har sagt opp abonnementet, blir nemlig alle dine data slettet fra safen.